Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


realiti tv!!! wah !!! syoknye jadi artis.......................

View previous topic View next topic Go down

realiti tv!!! wah !!! syoknye jadi artis.......................

Post by LAh_oum on Fri Aug 01, 2008 1:01 am

Hiburan! Kali ini saya ingin bercakap tentang program-program TV kita pada hari ini yang mana kebanyakkannya berbentuk hiburan. Namakan jer dari la anak kecik sampaila orang tua mesti tau... Akademi fantasia..Gengstarz...One in a Milion...Lg starzz....semua da gila nk jadi penyannyiii...........Dunia kini dilimpahi berbagai-bagai program hiburan yang berbentuk realiti, perkembangannya tumbuh bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Tumbuhnya jika tidak merosakkan kita sebagai remaja maka tidak mengapa, tetapi yang sedihnya rancangan-rancangan seperti inilah yang merosakkan masyarakat kita pada hari ini. ia juga melibatkan Masa, tumpuan dan fokus tenaga fikiran, jiwa dan perasaan yang diratah semaksimum mungkin oleh program-program sebegini.

pendapat anda mengenai kegilaan ramai terutama remaja untuk cenderung menjadi artis ...best sgt ke jadi artis ni? kaya ka? ka kayap?? sengkek je aku tgk...huhu
kemana halatuju kita...adakah kita akan selalu didodoikan dan disajikan dengan kepunahan mental yang tenat sebegini..................................
lontarkan pendapat bernas anda...................
Majukah industri Muzik kita dengan fenomena sebegini????
bermutukah muzik kita....hmmmm

LAh_oum
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 59
Age : 31
Hometown : Kota Bharu, Kelantan
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: realiti tv!!! wah !!! syoknye jadi artis.......................

Post by elextro on Fri Aug 01, 2008 3:59 am

Dulu kita mengalami masalah lambakan para graduan menganggur...
sekarang ni kita turut mengalami masalah lambakan artis yg menganggur..yela..nk kena bersaing gilababeng nya dlm dunia ni..

bagi aku..artis ni hnya golongan kelas bawahan..org2 bodoh yg ngaji pun xpandai..hnya berbekalkan kecantikan dan suara..ceh..
tp kalau artis tu pandai..mmg aku saspek abis..

elextro
Forumaster
Forumaster

Male
Number of posts : 70
Age : 30
Hometown : Alor Star
Registration date : 2008-07-21

View user profile http://iptho.forumotion.net

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum