Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


Xabih2 forum baru..

View previous topic View next topic Go down

Xabih2 forum baru..

Post by elextro on Wed Jul 30, 2008 10:42 pm

Salam dan salam sejahtera kpd semua..

saya tengok mcm ada sedikit kekacaun di ruangan forum Nasyid fanz..ada yg mempertikaikan nasyid, yg complaint dan sebagainya..so aku dah berbincang dgn guru-guru panitia skalian dan akan menubuhkan satu lagi ruangan iaitu ruangan Agama's Probs..so segala kemusykilan, kenyataan ke, segala bende yg melibatkan agama, sila postkan kat ruangan tu.OK? KO? sukati korgla..yg pnting aku akn trus 'cuci' kwsn ni smpai bersih..

elextro
Forumaster
Forumaster

Male
Number of posts : 70
Age : 30
Hometown : Alor Star
Registration date : 2008-07-21

View user profile http://iptho.forumotion.net

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum