Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

View previous topic View next topic Go down

hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by SiLenTKiLLeR on Thu Jul 24, 2008 2:56 pm

cter jerk, apa2 pun.asalkan leh difahami org len.jangan smpi org len lgsung xfaham n xkan pernah faham cter anda tu.Smile

Dan sebelum nak pos ,ringan2 kan la mata anda utk baca 'rules & regulations' dulu ye..

Nway, dari meja moderator:
smoga cter anda akan Malatop!!! latop dan kebabommm!!!

SiLenTKiLLeR
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 57
Age : 30
Hometown : Dark Water
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by Jetskier on Thu Jul 24, 2008 3:10 pm

ala...smartnye mederator.....nak koin.................hak3 Laughing

Jetskier
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 83
Age : 30
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by SiLenTKiLLeR on Thu Jul 24, 2008 3:26 pm

ahaks, jetskier xkan xda cter best kot yg nak cter kat sni?
kongsi2 la ckit. mana la tau leh dapat komen yg best2 bangat2.hu2

bab2 moderator yg ansem tu, xyah la nak ptikaikan kan k. bab tu sshhstt sudah k...
hu2:)

SiLenTKiLLeR
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 57
Age : 30
Hometown : Dark Water
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by Jetskier on Thu Jul 24, 2008 3:30 pm

NAK MODERATOR JGK2...................................NK KOIN :p
HAHA..
ADUH...MAU KARANG DLU NI BARU LEH POST SILENTKILLER.....
KUMPUL2....

PEKATE ABG ENSEM SILENTKILLER POST DLU.....HEHE

Jetskier
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 83
Age : 30
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by jahn valentino on Fri Jul 25, 2008 12:01 am

pengalaman menarik mesti pernah dilalui oleh setiap insan mahupun manusia mahupun orang awam.... saya berpendapat bahawa pengalaman menarik a.k.a pengalaman best nih amatlah sukar dilupakan dan dalam erti kata lain senantiasa segar dalam ingatan... walau bagaimana pun, pengalaman best ini akan bertambah ke best-annya jika dapat dikongsikan bersama dengan orang lain lebuh2 lagi insan yg tersayang....

jahn valentino
Freshy
Freshy

Male
Number of posts : 10
Age : 30
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by SiLenTKiLLeR on Fri Jul 25, 2008 1:23 pm

hu2...ni baru intro...mana bdnnya...hu2..Smile

SiLenTKiLLeR
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 57
Age : 30
Hometown : Dark Water
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by fizzy dizzy on Fri Aug 01, 2008 3:03 am

en jahn bg definisi kepada makna pengalaman yg best2...
hahaha leh masuk ahli kelab ulas nih...
*kpd en jan,jgn marah naaa..

fizzy dizzy
Super Senior
Super Senior

Male
Number of posts : 145
Age : 30
Hometown : bAndAr dirAjA ArAu
Registration date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: hai, xkan xda org kot yg nak cter pengalaman best2 dia kat sni ...

Post by Sponsored content Today at 6:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum