Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


jom kongsi gambar ramadhan ini...

View previous topic View next topic Go down

jom kongsi gambar ramadhan ini...

Post by kink_kuwen on Thu Sep 18, 2008 9:16 pm

sempena ramadhan yg menjelang,post la gambar yg korang rasa menarik dan ingin ditatap umum...rasanya ramai je yg ada camera dalam forum ni...kalau beli camera juz nak simpan,baik xyah beli...kasi upload gambar kat sini skit,leh kawan2 tgk


_________________
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik!"

Learn New Thing here
GREAT photographer born here
My Connections

kink_kuwen
Mod Leader
Mod Leader

Male
Number of posts : 152
Age : 31
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: jom kongsi gambar ramadhan ini...

Post by elextro on Tue Sep 30, 2008 1:30 pm

Quran tu stakat amik gmbau xbaca pun xguna...hahaha..
sori yot..ttiba rasa nk taip mcm ni...
bkn salah aku, keyboard ni yg salah sbab izinkan aku utk guna badan dia...
lain kali bila aku tekan hruf tu, jgnla bg hruf kuar..xguna nyer kibod..ikut sgt arahan aku...marah kibod aku yot.. Mad

elextro
Forumaster
Forumaster

Male
Number of posts : 70
Age : 30
Hometown : Alor Star
Registration date : 2008-07-21

View user profile http://iptho.forumotion.net

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum