Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


komen gmbr kucing aku ni..hehe

View previous topic View next topic Go down

komen gmbr kucing aku ni..hehe

Post by I`mTraGiC on Tue Aug 26, 2008 1:47 am



mari kite komen gmbr kucing aku ni..comey kn (nama dia Yap) bkn yap ah loi..
aku gune kamera hp motorola L6..
hehe.. Laughing
#jen5852 mmg smart..wakaka

I`mTraGiC
Guru-guru
Guru-guru

Male
Number of posts : 18
Age : 32
Hometown : gombak,selangor
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: komen gmbr kucing aku ni..hehe

Post by kink_kuwen on Tue Aug 26, 2008 1:51 pm

no exiff data in this pic...
nampak pelik je gambar ni...eish xtau la tiger...
xtau nak komen camne...mcm gambar pelik je,camne kucing ko leh jadi kaler biru

_________________
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik!"

Learn New Thing here
GREAT photographer born here
My Connections

kink_kuwen
Mod Leader
Mod Leader

Male
Number of posts : 152
Age : 31
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: komen gmbr kucing aku ni..hehe

Post by I`mTraGiC on Tue Aug 26, 2008 10:25 pm

alamak..besa la beb..aku dh bgtau kt ctu aku gune kamera hp (kamera VGA)
so byk kekurangan pada gmbr tersebut..xmampu nk beli kamera DSLR..huhu Crying or Very sad
lgi satu,kucing aku ni leh tukar2 kaler ikut cuaca..wakaka

I`mTraGiC
Guru-guru
Guru-guru

Male
Number of posts : 18
Age : 32
Hometown : gombak,selangor
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: komen gmbr kucing aku ni..hehe

Post by kink_kuwen on Tue Aug 26, 2008 11:31 pm

hahaha...perli nampak..DSLR tu pun dah lama aku ngidam,baru je dapat...patut ko tangkap gambar tiger...
gambar ni totally out from aspect
-ro3
-composition
-angle...

_________________
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik!"

Learn New Thing here
GREAT photographer born here
My Connections

kink_kuwen
Mod Leader
Mod Leader

Male
Number of posts : 152
Age : 31
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: komen gmbr kucing aku ni..hehe

Post by Sponsored content Today at 6:09 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum