Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» kejohanan futsal Underground
Sun Sep 13, 2009 6:44 pm by SiLenTKiLLeR

» kasi panas line lg...|||pulau sayak|||
Thu Jan 15, 2009 12:42 pm by SiLenTKiLLeR

» trip to indon...kasi panas line skit
Mon Jan 12, 2009 6:17 pm by kink_kuwen

» WATANIAH RECRUITMNET FOR IPG STUDENTS
Sun Jan 11, 2009 1:48 pm by elextro

» aidilfitri yang lalu...
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» cara naik bas tanpa dikenakan tambang...boleh la dipraktikkan
Thu Jan 08, 2009 10:53 pm by SiLenTKiLLeR

» apa yang korang faham tentang C.I.N.T.A...
Tue Nov 11, 2008 6:08 pm by SiLenTKiLLeR

» [WTA] Apsal la parking lambat bebeno siap!!
Sun Oct 12, 2008 5:20 am by nuket2

» masalah anda? kami bantu....
Sun Oct 12, 2008 5:18 am by nuket2

» PROBLEM PC atau LAPTOP!!
Sun Oct 12, 2008 5:15 am by nuket2


bengang oit !!!!

View previous topic View next topic Go down

bengang oit !!!!

Post by mulishana on Sat Aug 02, 2008 1:39 pm

aku tahu rmai yg bengang pasal kne sound dgn en. nahar hr tu...lg2 dia ckap yg melayu ni c#b#i...sape yg xkena sound hr tu bleh la senang hati, tp fikir la perasaan kekwn yg kena sound padahal bukan salah kitorang...korang kan dah besar2...xkan sampai nak kena pulau baru nak sedar diri...eh pikir la hati dan perasaan kekwn ni...jgn nak org je jaga hati korang tp korang sndiri xtau nak jaga hati org lain...elok2 kelas pjk kita hr selasa je ni dah kena uat hr khamis jgk...pliz la ek kekwn sume...take attention about this...kita kan dah besar sume...thanx kpd sape2 yg baca dan x perlu aku minta maaf sbb mmg ptut utk sape yg baca ni terasa kalo terkena pd diorang...wslam.

mulishana
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 16
Age : 30
Hometown : ipoh
Registration date : 2008-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by elextro on Sat Aug 02, 2008 11:45 pm

aku trasala....

tp trasa mcm nk mkn mcD la...hahaha...
btul tu mu...aku stuju..tp kdg2 suka gak kena maki ni...so pndek skit msa kelas kita...


P/s: aku dari kecik dah biasa kena maki sampai org panggil aku Mat Ki...hahaha

elextro
Forumaster
Forumaster

Male
Number of posts : 70
Age : 30
Hometown : Alor Star
Registration date : 2008-07-21

View user profile http://iptho.forumotion.net

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by fizzy dizzy on Sun Aug 03, 2008 2:35 pm

lol!
oit oit oit oit....hahahaha


Last edited by fizzy dizzy on Sat Aug 09, 2008 7:00 pm; edited 2 times in total

fizzy dizzy
Super Senior
Super Senior

Male
Number of posts : 145
Age : 30
Hometown : bAndAr dirAjA ArAu
Registration date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by kink_kuwen on Sun Aug 03, 2008 2:39 pm

apasal benda camni nk post kt forum???
puas ati bila kelas kita kena marah org lain tau?
pikir la wei...tgr direct,xyah nk tegur dlm forum...

_________________
"Mengkritik tidak bererti menentang, Memuji tidak semestinya menyokong, Menegur tidak bermakna membenci, Dan berbeza pendapat adalah kawan berfikir yang baik!"

Learn New Thing here
GREAT photographer born here
My Connections

kink_kuwen
Mod Leader
Mod Leader

Male
Number of posts : 152
Age : 31
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by nuket2 on Mon Aug 04, 2008 2:47 am

loh.. dah abeh kelas baru nak bising.. bising2 kat forum.. awat tak bgtau je kt kelas arie tu.. nnape time naha soh bg nasihat tu semua diam..
org buat salah nie tak semestinya nak dia buat salah.. kadang² tak sengaja, mcm la kita semua nie perfect sgt..
tq

nuket2
admin
admin

Male
Number of posts : 78
Age : 30
Hometown : bandaraya beseri, perlis
Registration date : 2008-07-22

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by mulishana on Mon Aug 04, 2008 3:31 pm

kan bagus kita ni kalau boleh utk jadi lebih baik dari yg dahulu...islam kan suruh mcm tu...x mampu nak revolusi..kita mula dengan evolusi...xda sape yg perfect 100%...Allah je yg PERFECT...tp x salahkan utk kita cuba capai tahap perfect yg tertinggi dalam kalangan manusia ni...wsalam. Very Happy

mulishana
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 16
Age : 30
Hometown : ipoh
Registration date : 2008-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by mulishana on Mon Aug 04, 2008 3:34 pm

kan bagus kita ni kalau boleh utk jadi lebih baik dari yg dahulu...islam kan suruh mcm tu...x mampu nak revolusi..kita mula dengan evolusi...xda sape yg perfect 100%...Allah je yg PERFECT...tp x salahkan utk kita cuba capai tahap perfect yg tertinggi dalam kalangan manusia ni...wsalam. Very Happy

mulishana
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 16
Age : 30
Hometown : ipoh
Registration date : 2008-07-24

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by Jetskier on Mon Aug 04, 2008 8:49 pm

ubah gaya hidup.......
lu pikir la sendiri!!!ops...tukar2
kita pikir la same2 lol!

Jetskier
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 83
Age : 30
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by SiLenTKiLLeR on Tue Aug 05, 2008 12:22 am

Jetskier wrote:ubah gaya hidup.......
lu pikir la sendiri!!!ops...tukar2
kita pikir la same2 lol!
ok, tapi jgan sroh Nabi Raja Lawak fikirkan k...hu2...
cz dia pun dok sroh org fikirkan tuk dia.. Very Happy

SiLenTKiLLeR
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 57
Age : 30
Hometown : Dark Water
Registration date : 2008-07-23

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by krie_0602 on Thu Aug 14, 2008 7:04 pm

aku nk coment.....
apehal lak naha nak bengang ritu....
dia pn bukannya ngaja apa2 kat kita pn...
bapa ratus kali tak masuk kelas...
tau2 nak maki jerr...
da la y tak pegi bapa org jerr.....
pastu bkn selalu pnteng kelas dia pn...
ponteng pn ade sebab sendiri.......
asal lak dia nk maki sampai gitu..........
same2 la buat salah kannn.....kalau nk cakap pasal tanggungjawab laa
tu korang2 tak bengang2 oit! oit! wet!
sedar ke tak ni wei...........!!!
so takyah nk salahkan sesape n nk bengang ngan sesape..
nobody perfect wei....
ade lebih n ade kurang...
kene terima laaa.....
sesape pn y terasa perfect sgt..bkn takde kekurangan pn kan...
fikir2kan lah.....adios afro

krie_0602
Moderator
Moderator

Male
Number of posts : 14
Age : 30
Hometown : MUAR
Registration date : 2008-07-28

View user profile

Back to top Go down

Re: bengang oit !!!!

Post by Sponsored content Today at 6:08 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum